Rekisteröidy tapahtumaan

ETS Day 3
09.09.2018

Whole event / koko tapahtuma 170 €

Sat & Sun training + Sauna and dinner on Saturday / La & Su treenit + Sauna ja ruoka lauantaina 155 €

Sat & Sun training only / La & Su treenit pelkästään 120 €

Saturday seminar + dinner and sauna / Lauantain seminaari + illallinen ja sauna 95 €

Single day (fri) / yksittäinen päivä (pe) 60 €

Single day (sun) / yksittäinen päivä (sun) 60 €

Single day (sat) (no dinner) / yksittäinen päivä (la) (ei illallista) 60 €

Dinner and Sauna on Saturday evening (no training) / Illallinen ja Sauna Lauantai iltana (ei treenejä) 55 €

Bus transfers / Linja-auto kyydit
Guided tram city tour (Friday evening activity) / Opastettu raitiovaunu kierros (Perjantain iltaohjelma)
Rekisteröitdyn osallistumaan Kwan Nyom Hapkidon European Training Seminar tapahtumaan. Tapahtumaan kuuluu Kwan Nyom Hapkido -kamppailuharjoittelua, vaapa-ajan tilaisuuksia, kuljetuksia ja muita aktiviteetteja. Ymmärrän näihin aktiviteetteihin liittyvät riskit ja ymmärrän että ne saattavat olla vaarallisia. Otan vastuun tapahtumaan osallistumiseen liittyvistä riskeistä ja luovun omista, sukulaisteni ja muiden mahdollisten asiaani ajavien henkilöiden puolesta kaikista vaatimuksista, mukaanlukien vahingonkorvausvaatimukset, Suomen Hapkidoliittoa, International Hapkido Alliancea ja tapahtuman järjestäjiä yksityishenkilöinä kohtaan. Tapahtumaan osallistumisen riskeihin kuuluu kuolema, loukkaantuminen, sairastuminen ja muu vahinko terveydelle sekä omaisuudelle - riskit eivät rajoitu vain tässä mainittuihin.